Acţiunile Spirit au crescut cu până la 13% vineri, în timp ce acţiunile Boeing au scăzut cu aproximativ 1%.
Spirit Aerosystems are o capitalizare de piaţă de circa 3,3 miliarde de dolari.
”Nu comentăm speculaţiile de pe piaţă”, a declarat un purtător de cuvânt al Spirit Aerosystems pentru CNBC. De asemenea, Boeing a refuzat să comenteze.
În 2005, Boeing a divizat operaţiunile din Kansas şi Oklahoma, care au devenit Spirit Aerosystems de astăzi.
Aproximativ 70% din veniturile Spirit de anul trecut au provenit de la Boeing, iar aproximativ un sfert provin din fabricarea de piese pentru principalul rival al Boeing, Airbus.
Discuţiile de răscumpărare au fost relatate pentru prima dată de Wall Street Journal.
Informaţia vine la mai puţin de două luni după ce un panou de uşă al unui avion Boeing 737 Max 9 s-a desprins în timpul unui zbor al companiei Alaska Airlines.
Administraţia Federală a Aviaţiei a consemnat temporar la sol toate avioanele de acest tip, în ianuarie, şi a declanşat investigaţii asupra accidentului şi asupra liniilor de producţie ale Boeing.
Acesta este cel mai recent şi cel mai grav dintr-o serie de defecte apărute la Boeing 737 Max, cel mai bine vândut avion Boeing.
Boeing a dezvăluit mai multe probleme de producţie şi defecte de calitate ale fuzelajelor produse de Spirit, inclusiv găuri forate incorect şi distanţe incorecte pe unele componente ale fuzelajului, probleme care au încetinit livrările de noi avioane către companiile aeriene.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News