Rețele de escroci români au invadat Turcia. Cursa în care riscă să pice turiștii 

Sursa foto: Pexels

Mai mulți turiști români se plâng că au fost păcăliți să cumpere produse de slabă calitate, adesea contrafăcute, pentru care nici măcar nu primesc garanție sau certificate de calitate. Iar de cele mai multe ori acestea sunt vândute de alți români, care aparent ar fi înțeleși cu comercianții.

O româncă se plânge că a fost păcălită în Antalya să cumpere produse de o calitate îndoielnică, iar cea care a insistat și a convins-o a fost chiar o româncă. Mai mult, spune ea, nici ghizii nu au fost interesați să o ajute să returneze produsele sau să găsească o soluție să rezolve problemele. Femeia a relatat întâmplarea pe un grup de Facebook dedicat românilor care își petrec vacanțele în Antalya, iar postarea ei s-a viralizat.

Conform spuselor sale, dar și ale altor internauți, se pare că în Antalya ar exista adevărate rețele prin care turiștii sunt păcăliți să cumpere produse de o calitate îndoielnică la prețuri mari, iar de multe ori ghizii turisticii și șoferii sunt de partea celor care îi păcălesc pe oameni. Problema este că astfel de întâmplări sunt tot mai dese, iar capcanele întinse cu dibăcie îi lasă pe mulți fără bani.

Vreau să vă expun o problemă întâmpinată în vacanță în Antalya acum 2 săptămâni. Am achiziționat un sejur prin agenție, această ne-a recomandat o excursie la o fabrică de haine din piele și blană. Problema este că acolo ne-a întâmpinat o doamnă Ildiko, din Turda, care a încercat disperată să ne vândă produse, culmea a și reușit… la supra preț. Abia după ce am achitat și am ajuns la hotel am citit pe internet că acea fabrică, Feron, sunt scammeri, că de fapt nici nu au fabrică, ci doar un magazin, că vând produse de slabă calitate la mii de euro. Și atunci am observat că nu aveam factură, certificat de garanție de mâna, fără certificat de autenticitate sau ceva unde să scrie tipurile de materiale/mod de întreținere, nimic, dar și că Ildiko în social media are alt nume. În plus, geaca de iarnă am cerut să fie modificată pentru că îmi este mare și nu o pot purta. Cât timp ne uităm prin magazin, crezând că modifică geaca, ei au împachetat-o și au lăsat-o așa”, a scris femeia.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: