Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, prin Organismul Intermediar pentru Promovarea Societăţii Informaţionale din cadrul Autorităţii pentru Digitalizarea României şi Autoritatea de Management pentru Programul Creştere Inteligentă, Digitalizare şi Instrumente Financiare 2021-2027 din cadrul Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, a anunţat lansarea în consultare publică a Ghidurilor Solicitanţilor pentru administraţia publică centrală.
Ministerul Cercetării mai transmite, în comunicatul de presă, că prin apelurile lansate joi din Politica de Coeziune, vom pune în aplicare reforma din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă privind interoperabilitatea registrelor de bază, servicii publice electronice pentru cetăţeni, transparenţa datelor şi adoptarea tehnologiilor avansate la nivelul administraţiei publice centrale.
„Prin aceste investiţii debirocratizăm şi simplificăm relaţia cetăţeanului cu statul. Peste 3 milioane de români vor avea acces la servicii publice electronice. Cel puţin 30 de instituţii ale statului vor adopta tehnologii avansate şi vor putea comunica sigur date între ele”, a declarat ministrul Cercetării Bogdan Ivan, potrivit sursei citate.
Perioada de consultare publică este de 15 zile lucrătoare, începând cu data de 02.08.2023, până la data de 24.08.2023, ora 17.00.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News