ANPC anunţă intrarea în vigoare a ordinului privind combaterea fenomenului ”Shrinkflation”. De joi, companiile care scot la vânzare produse în cantități mai mici, dar la același preț, fără să avertizeze consumatorii, vor fi sancționate. Până acum, în multe cazuri, oamenii plăteau la fel pentru mai puțină marfă, fără să știe.
Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunţă intrarea în vigoarea a ordinului privind combatere fenomenului „Shrinkflation”. Acest act normativ stabileşte că operatorii economici sunt obligaţi să informeze consumatorii cu privire la modificarea cantităţilor de produs, având prezentarea, ambalajul, forma identice, chiar şi în condiţiile menţinerii aceluiaşi preţ. ANPC a transmis, printr-un comunicat de presă, că, de vineri, intră în vigoare Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor care impune o informare exactă a consumatorilor, în cazul practicii comerciale cunoscute sub numele de Shrinkflation.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News