Probleme cu cardurile BRD. Clienții susțin că plățile nu merg. UPDATE: Banca spune că a rezolvat situația

Sursa foto: BRD Bank

Clienții BRD reclamă probleme la plățile cu cardul și triplarea sumelor în unele cazuri. Banca spune că este la curent cu problemele și că acestea vizează plățile și retragerile făcute cu cardurile BRD Mastercard la POS/ATM altor bănci.

UPDATE 22.55. Banca trimite un mesaj conform cărora problemele cu cardurile s-au rezolvat. Pe de altă parte, clienții susțin că încă nu au primit înapoi banii blocați după tranzacțiile eșuate.

Așa cum am promis, revenim cu informații noi. Echipele noastre tehnice au remediat incidentul, iar cardurile Mastercard BRD funcționează normal și pot fi utilizate pentru plăți și retrageri de numerar atât în rețeaua BRD, cât și la POS-urile și ATM-urile celorlalte bănci. Ne cerem scuze încă o dată și vă mulțumim pentru înțelegere!

Mai mulți clienți ai BRD scriu pe pagina de Facebook a băncii că nu au putut utiliza cardurile pentru plata la diverși comercianți și că în unele cazuri sumele le-au fost luate din cont, chiar de mai multe ori, deși tranzacția a fost respinsă.

BRD susține că problemele vizează doar cardurile Mastercard folosite la alte bănci.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: