Agenții electorali l-au trădat pe Trump chiar în statele-cheie

Sursa foto: Facebook - Donald J. Trump

Datele sugerează că persoane care fac campanii electorale legate de America Pac a lui Elon Musk au pretins în mod fals că au vizitat locuințele unor potențiali alegători, scrie The Guardian, într-un material de presă în exclusivitate.

Este posibil ca, astfel, campania lui Donald Trump să nu reușească să ajungă la mii de alegători pe care speră să îi convingă să voteze în Arizona și Nevada, aproximativ un sfert din acțiunile efectuate de America Pac fiind semnalate de aplicația sa de prospectare ca fiind potențial frauduloase, potrivit unor date divulgate și unor persoane familiarizate cu această chestiune.

Aceste vizite la domiciliu potențial false (atunci când solicitanții pretind în mod fals că au bătut la ușă, au vizitat o locuință și au vorbit cu personae) ar putea reprezenta un eșec serios pentru Trump, deoarece el și Kamala Harris rămân la egalitate în sondaje cu mai puțin de 20 de zile înainte de alegeri. La începutul acestui an, campania lui Trump a externalizat cea mai mare parte a activității sale de teren către America Pac, comitetul de acțiune politică fondat de Elon Musk.

S-a urmărit astfel realizarea unui „profit electoral” mizând pe faptul că agenții de teren i-ar puta mobiliza pe susținătorii lui Trump, în special pe cei care de obicei nu votează. Cu toate acestea, datele America Pac obținute de Guardian arată că aproximativ 24% dintre persoanele care au bătut la ușă în Arizona și 25% dintre cele care au bătut la ușă în Nevada în această săptămână au fost marcate ca „jurnale de sondaj neobișnuite” de aplicația de prospectare Campaign Sidekick.

Datele din Arizona, de exemplu, arată că, din cele 35.692 de locuințe vizitate miercuri de 442 de persoane care lucrau pentru Blitz Canvassing în cadrul operațiunii America Pac, 8.511 uși au fost marcate în jurnalele drept „sondaje neobișnuite”. Aceste cifre subliniază riscul externalizării unui program de campanie la fața locului, în cadrul căruia persoanele plătite nu sunt de obicei la fel de implicate în victoria candidatului lor în comparație cu voluntarii sau personalul de campanie.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: