Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a demarat o campanie de promovare outdoor a României, care se desfășoară în orașele Varșovia și Cracovia din Polonia, scrie Termene.ro.
Campania de promovare outdoor a României se va desfășura timp de 30 de zile și va include:
- un mesh în cadrul Aeroportului Cracovia,
- un ecran digital în stația de autobuze din Cracovia, scrie Termene.ro.
- 1.854 ecrane digitale în 309 tramvaie și 400 ecrane LCD în 175 de autobuze în Varșovia,
- postere cu autocolant distribuite în 54 de autobuze,
- ecrane digitale în principalele gări din Varșovia, inclusiv Gara Centrală, Gara de Vest și Gara de Est, precum și amplasarea a 29 de ecrane digitale în zona emblematică Varșovia Rotunda, una dintre cele mai renumite și aglomerate locații din oraș, potrivit Termene.ro.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News