Topul vizibilității candidaților la posturile de televiziune în perioada 14-22 aprilie 2025

Sursa foto: Facebook - Crin Antonescu

O analiză Klarmedia – TV Index Prezidențiale 2025 – ne arată care a fost vizibilitatea candidaților în perioada 14 – 22 aprilie 2025.

A doua parte a studiului TV Index Prezidențiale 2025 monitorizează atent și analizează vizibilitatea candidaților la alegerile prezidențiale în spațiul televizat. Studiul acoperă perioada 14 – 22 aprilie 2025 și vine în completarea studiului care a vizat perioada 4 – 13 aprilie 2025.

Care a fost vizibilitatea candidaților în perioada 14 – 22 aprilie 2025

Această analiză Klarmedia a fost realizată pe baza conținutului difuzat de posturile TV naționale, fiind incluse în top canalele care au difuzat un volum semnificativ de materiale despre candidați. Studiul reflectă volumul total al materialelor, fără a distinge între tonul pozitiv, negativ sau neutru al aparițiilor.

Conform acestui studiu Nicușor Dan beneficiază în continuare de cea mai mare vizibilitate pe posturile TV, în timp ce Victor Ponta a trecut de pe locul 2 pe locul 5. Elena Lasconi, Crin Antonescu și George Simion sunt și ei în top 5. Se poate remarca cum candidații considerați fără șanse prea mari sunt în partea opusă a acestui clasament al vizibilității pe ”sticlă”:

Topul vizibilității candidaților la posturile de televiziune în perioada 14-22 aprilie 2025:

  • 1. Nicușor Dan – 1.187 materiale
  • 2. Elena Lasconi – 988 materiale
  • 3. Crin Antonescu – 917 materiale
  • 4. George Simion – 740 materiale
  • 5. Victor Ponta – 693 materiale
  • 6. Lavinia Șandru – 85 materiale
  • 7. Cristian Terhes – 42 materiale
  • 8. Daniel Funeriu – 38 materiale
  • 9. Silviu Predoiu – 30 materiale
  • 10. John Ion Banu – 29 materiale
  • 11. Sebastian Constantin Popescu – 25 materiale

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: