Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) anunţă, marţi, digitalizarea instanţelor, prin îmbunătăţirea procesării cererilor transmise prin mijloace electronice. Indiferent de modalitatea de transmitere – prin portalul registratura.rejust.ro sau utilizând adresa de e-mail a instanţei – documentele ajung direct în dosarul electronic al cauzei, iar persoana care le trimite primeşte confirmare.
”Consiliul Superior al Magistraturii continuă procesul de digitalizare a sistemului judiciar, facilitând comunicarea cu instanţele judecătoreşti. Acest sistem de procesare a cererilor transmise prin mijloace electornice este complet integrat cu dosarul electronic şi permite procesarea rapidă şi sigură a documentelor, indiferent dacă acestea sunt trimise prin portalul registratura.rejust.ro sau direct de către părţi şi avocaţi, utilizând adresa de e-mail a instanţei”, a transmis, marţi, CSM, într-un comunicat de presă.
Potrivit documentului citat, modulul dezvoltat în cadrul aplicaţiei ReJust vine să sprijine funcţionalităţile portalului registratura.rejust.ro în contextul în care acesta este utilizat intens, fiind încasate până la acest moment taxe judiciare de timbru în valoare de 32.500.000 de lei, echivalentul a aproximativ 6,5 milioane de euro.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News