Primele avertismente de la Hidroelectrica legate de baza de clienți și de prețul din factură

Sursa foto: Facebook - Hidroelectrica

În contextul migrării masive a clienților casnici către Hidroelectrica, compania spune că momentan are resurse pentru a prelua oricâți clienți noi, dar avertizează că nu poate asigura, din producția proprie de energie, tot consumul populației și că nu garantează că va avea și pe viitor cel mai mic preț din piață.

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, dar și furnizorul care, după 1 iulie, va avea cel mai mic preț al energiei pentru populație, semnificativ sub cel al concurenților mari, este asaltată cu cereri de contractare din partea persoanelor fizice care doresc să-și schimbe furnizorul și să treacă la Hidroelectrica. 11.000 de cereri în fiecare zi.

“La furnizare, este o perioadă în care avem cerere mare. Portalul funcționează foarte bine, nu avem nicun fel de stress, încercăm să luăm cât mai mulți clienți (…) Sunt undeva la 10.000-11.000 de cereri pe zi, este un flux ridicat”, spunea directorul companiei, Karoly Borbely, la o conferință de acum câteva zile.

Iar asta se întîmplă acum, înainte de liberalizare, când prețurile sunt încă plafonate. Se poate intui că, după ce vor veni, în august, primele facturi cu prețurile reale care se vor aplica după 1 iulie, Hidroelectrica va fi tot mai căutată de clienții casnici, în condițiile în care aici prețurile pleacă de la 1,03 lei/kWh, iar la ceilalți furnizori mari se pleacă de la 1,45 lei/kWh. În aceste condiții se pun două întrebări: câți clienți noi pot fi preluați pe lângă cei 600.000 existenți (cifră de la finalul anului trecut) și va mai putea menține compania cel mai mic preț din piață.

Citeste mai mult AICI

 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: