Dacian Cioloș reacționează după incidentul de la Aeroportul Otopeni. Fostul premier îi ia apărarea șoferului de taxi care a refuzat să îl ia și spune că nu e vina acestuia.
Acesta a explicat ce s-a întâmplat, de fapt, acolo.
„Taximetriștii erau blocați de o regulă absurd de strictă, conform căreia, atâta vreme cât mai sunt autoturisme taxi in față în coloană, ceilalți din spate nu pot lua clienți, chiar dacă taxiurile din față sunt blocate.
Alaltăieri , când șoferul primului autoturism taxi din coloană era verificat de polițiști într-un control de rutină, iar șoferul celui de-al doilea taxi din coloană era plecat, am mers, în ordine, la al treilea șofer din coloană. Primele două erau indisponibile cum am descris mai sus, iar al treilea era disponibil, dar nu voia să plece în cursă pentru ca primele două din fața lui erau încă acolo, chiar dacă erau blocate.
La polițiști am fost doar să-i întreb cât mai durează controlul lor de rutină la primul șofer din capul coloanei, în speranța că acesta va putea pleca cu client, deblocând astfel accesul celorlalți șoferi de taxi. Când mi-a fost clar că va mai dura, am plecat și am comandat un Uber”, a povestit Dacian Cioloș.
Acesta a adăugat că „soluția amendării sale si a reținerii atestatului profesional mi se par exagerate si nu vor rezolva problema modului în care funcționează serviciul de taximetrie la aeroport”.
„Dacă acea coloană de taxiuri din aeroport ar avea un coordonator care sa repartizeze clienții pe mașinile DISPONIBILE luate la rând, probabil situația absurdă de ieri ar fi fost evitată” a mai spus Cioloș.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News