VIDEO Progrese pe „autostrada rușinii naționale”. Două tuneluri forate prin „metoda austriacă”

Constructorul român Umbrărescu a adus pe șantierul autostrăzii dintre localitățile Margina și Holdea peste 800 de muncitori și 200 de utilaje.

Se lucrează la tunelurile formate din doua galerii unidirecționale, iar constructorii au forat până acum 400 m la tunelul 1, iar la tunelu 2 au forat 57 m.

Autoritățile estimează că la finalul acestei luni se va face prima străpungere la primul segment al tunelul 1.

Pentru forarea tunelurilor de pe sectiunea Margina-Holdea se folosește „metoda austriacă” (NATM), tehnologie utilizată și la construcția tunelurilor de pe secțiunea 4 (Curtea de Argeș-Tigveni) a autostrăzii Sibiu-Pitești.

Conform proiectului, tunelul 1 are pe un sens 415 metri, iar pe celălalt sens, 367 metri. Tunelul 2, unde se va aborda și metoda cut & cover, va avea 1985 metri pe un sens și 1.825 metri pe celălalt sens.

Citeste mai mult AICI

 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: