Cine este primul CEO femeie din istoria brandului Dacia. Înainte a fost în conducerea Mercedes

Sursa foto: MercedesBlog

Katrin Adt este noul CEO al Dacia. Acesta vine pe locul ocupat până recent de Denis Le Vot.

Dacia are oficial primul CEO femeie din istoria brandului. Katrin Adt a fost anterior în conducerea Mercedes.

Dacia are un nou CEO, anunţă oficial constructorul de la Mioveni, parte a grupului Renault. Katrin Adt va prelua funcţia ocupată până recent de Denis Le Vot. Ea va fi şi prima femeie CEO din istoria Dacia.

Katrin Adt, de la Mercedes la Dacia

Noul CEO al Dacia, Katrin Adt, are o experienţă de peste două decenii în industria auto. Ea a fost anterior vicepreşedinte al mărcii Marcedes Benz, iar acum va prelua funcţia de conducere a Dacia şi va fi subordonată lui Fabrice Cambolive, CGO (Chief Growth Officer) al Groupe Renault.

„Suntem încântați să o primim pe Katrin Adt în fruntea mărcii Dacia. Cunoștințele sale solide și expertiza în dezvoltarea afacerilor ne vor permite să continuăm dinamica pozitivă a brandului și, mai ales, să abordăm împreună următoarea provocare: electrificarea gamei de produse «în stilul Dacia». Acum, odată ce marca este ferm poziționată pe podiumul pieței europene de retail, ne revine responsabilitatea de a o transforma într-un nou reper în domeniul vehiculelor electrificate”, se arată şi în mesajul lui Fabrice Cambolive.

CV-ul lui Katrin Adt

Katrin Adt are o pregătire în domeniul juridic şi a ocupat mai multe funcţii de conducere în cadrul grupului Mercedes Benz. Ea a fost CEO Mercedes Luxemburg, vicepreşedinte pentru Dezvoltare Resurse Umane la Daimler, CEO Smart şi CEO Mercedes Benz Own Retail Europe. Ea s-a ocupat şi de tranziţia Mercedes către maşinile electrice.

„Sunt onorată să mă alătur Renault Group și să preiau conducerea mărcii Dacia. Este un privilegiu să contribui la scrierea următorului capitol din remarcabila poveste de succes a brandului, alături de o echipă excepțională. Astăzi ne aflăm într-un moment definitoriu – atât din punct de vedere tehnologic, cât și social – în relația noastră cu automobilul. Dacia a demonstrat constant relevanța abordării sale prin produse care răspund în mod autentic așteptărilor clienților. Mai mult decât un brand, Dacia reprezintă o viziune curajoasă, inteligentă și accesibilă asupra mobilității. Suntem acum pe deplin angajați, alături de toate echipele Dacia și ale Grupului, precum și de furnizorii, partenerii și dealerii noștri, pentru a duce mai departe această călătorie extraordinară. Cu energie, ambiție și urmărind un scop comun, vom continua să schimbăm regulile jocului și să oferim valoare reală clienților noștri”, a spus Katrin Adt.

Ce urmează pentru Dacia

Dacia se află în acest moment într-un proces accelerat de expansiune, în special prin lansarea SUV-ului de segment C, Bigster. În prezent, constructorul de la Mioveni este unul dintre cei mai populari dintre constructorii europeni, modelul Sandero bucurându-se de vânzări bune în Franţa ori Germania.

Din gama Dacia mai fac parte Logan, Duster, Sandero, Sandero Stepway, Jogger, Bigster şi modelul electric Spring.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: