În culisele infrastructurii strategice: cum își construiește PROGER avantajul operațional

Sursa foto: Captură video Facebook/Cristian Pistol

Pe măsură ce România a accelerat în ultimii 5 ani marile proiecte de infrastructură, diferența nu o mai face doar prețul de licitație, ci abilitatea companiilor de a mobiliza echipe și resurse la scară mare. PROGER oferă două exemple relevante: autostrada A0 și reabilitarea feroviară Brașov–Sighișoara

Lecția autostrăzii A0

Pe Lotul 3 Sud al centurii Bucureștiului, PROGER a executat lucrări de terasamente și platformare. Mobilizarea rapidă a resurselor – cariere de agregate, transport și utilaje de compactare – a fost esențială pentru respectarea graficului de execuție.
Standardele feroviare ridică ștacheta

În cazul liniei Brașov–Sighișoara, compania a fost responsabilă de terasamente și platforme pentru echipamente TBM. Autorizația AFER i-a permis accesul pe un șantier unde reglementările sunt stricte, consolidându-i reputația pe segmentul feroviar.

Management și flexibilitate

Implementarea standardelor ISO asigură trasabilitatea lucrărilor și reducerea riscurilor, în timp ce modelul de business – participare pe pachete clare de lucrări în proiecte mari – oferă flexibilitate și reduce expunerea financiară.

Poziționare pe piață

PROGER a fost plasată în 2025 pe primul loc în clasamentele ListaFirme pentru sectorul construcțiilor de drumuri și autostrăzi din București.

Dacă ritmul de creștere și calitatea execuției se mențin, PROGER ar putea trece de la statutul de subcontractor preferat la cel de actor principal în contractele majore din regiune. Pentru România, consolidarea unor constructori locali puternici reprezintă cheia livrării infrastructurii promise în calendar european.

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: