Sâmbătă, la Sinaia, Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței a declarat că „un număr de 26 de companii din sectorul de retail, printre care Metro, Selgros, Mega Image și furnizorii lor, vor fi sancționați de Consiliul Concurentei pentru încălcarea legislației din domeniu în cazul promoțiilor de genul „primești de 10 ori diferența dacă găsești produsul în altă parte mai ieftin”.
„Practic, retailerul a semnat contracte cu furnizorul prin care acesta din urmă se obligă ca, pe perioada promoției, să nu vândă produsul nimănui mai ieftin”, a explicat Chirițoiu, în cadrul unui seminar pe teme de concurență.
Direcția de investigație a propus amendă pentru toate cele 26 de companii anchetate în acest caz. Audierea lor va avea loc pe 23 octombrie, iar Consiliul Concurenței va lua o decizie finală în noiembrie, a mai spus Chirițoiu, potrivit agerpres.ro.
„Sunt convins că țara e plină de astfel de înțelegeri, dar trebuie să dăm un semnal că această practică nu este acceptată. Până acum, simplul fapt că am deschis investigația i-a făcut să modifice practicile”, a adăugat oficialul Concurenței.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News