În ultimii ani, numărul românilor care aleg să cumpere online a crescut constant. Astfel, nu este de mirare că, de Crăciun, foarte multe persoane aleg să achiziţioneze cadoul perfect direct de pe internet.
În ultimii ani, numărul românilor care aleg să cumpere online a crescut constant. Astfel, nu este de mirare că, de Crăciun, foarte multe persoane aleg să achiziţioneze cadoul perfect direct de pe internet.
Cifrele înregistrate de Institutul Naţional de Statistică arată că 66% din utilizatorii de internet din România au făcut cel puțin o cumpărătură online în 2022. Astfel, s-a înregistrat o creştere cu 8.7% faţă de anul 2021, când 57.3% dintre utilizatorii de internet au făcut cumpărături online.
Chiar dacă la prima vedere acest lucru poate părea un dezavantaj pentru marile magazine din România, în realitatea lucrurile nu stau chiar aşa. Conform reprezentanţilor supermarketurilor, clienţii au început să se mute din magazinele fizice în cele online, iar acest lucru este un avantaj pentru ambele părţi.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News