Una dintre cele mai mari firme de curierat concediază 12.000 de oameni

Sursă foto: Pexels

Una dintre cele mai mari firme de curierat la nivel internațional a anunțat că va concedia 12.000 de angajați, încercând să reducă cheltuielile cu circa 1 miliard de dolari, scrie Reuters.

United Parcel Service (UPS) a anunțat că va face concedieri, reducând 12.000 de locuri de muncă, şi va explora opţiuni strategice pentru Coyote, afacerea sa de brokeraj pentru livrări cu camioane, după ce cea mai mare companie de livrare de colete din lume a prognozat venituri anuale sub ţinta Wall Street.

Acţiunile UPS, cu sediul în Atlanta, au scăzut cu 8% la 145,32 dolari, la bursa din New York, în contextul unei cereri slabe din partea clienţilor săi din domeniul comerţului cu amănuntul, al producţiei şi al tehnologiei de înaltă performanţă.

Compania intenţionează să reducă 1 miliard de dolari din costuri, după un an „dificil şi dezamăgitor”, în care volumul, veniturile şi profitul operaţional au scăzut în toate segmentele sale de afaceri, a declarat CEO-ul UPS, Carol Tome, într-o conferinţă telefonică cu analiştii.

Tome a menţionat şi că UPS speră să găsească o nouă modalitate de a oferi servicii „cu marje foarte mici”, precum cele furnizate de Coyote, fără costurile suplimentare.

Veniturile Coyote au depăşit 4 miliarde de dolari în timpul creşterii expedierilor din perioada pandemiei de COVID-19, dar „au scăzut semnificativ de atunci”, a spus ea.

UPS, considerată un indicator al economiei globale, nu se aşteaptă la îmbunătăţiri ale condiţiilor de afaceri până în a doua jumătate a anului 2024.

Marţi, UPS a prognozat venituri anuale de 92 miliarde de dolari până la 94,5 miliarde de dolari, sub ţinta medie a analiştilor de 95,57 miliarde de dolari, conform datelor LSEG.

UPS, FedEx şi alte firme de livrare au avut o creştere puternică în prima parte a pandemiei, când consumatorii, izolaţi acasă, au făcut achiziţii de la mobilier şi echipament de exerciţii până la pantaloni de trening şi televizoare.

Această tendinţă s-a inversat odată cu reluarea călătoriilor, concertelor şi a meselor la restaurant, iar scăderea rezultată a fost accentuată de presiunile inflaţioniste care au redus unele achiziţii de comerţ electronic.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: