A treia generație Dacia Duster: design modificat, noi echipamente, cinci moduri de deplasare

Dacia Duster
Sursa foto: dacia.ro
Cu 13 ani de „carieră” și 2,2 milioane de exemplare ajunse la clienți, Dacia Duster trece prin cea mai amplă modificare de până acum. A treia generație aduce un nou design, noi motorizări, sisteme de asistență suplimentare și mai mult spațiu pentru pasageri fără ca prețul de bază să depășească 20.000 de euro.
Eveniment așteptat de mulți dintre cei care deja apreciau atuurile modelului Dacia Duster, dar și de cei care, până acum, nu erau convinși de valențele modelului produs exclusiv în România, prezentarea celei de a treia generații a vehiculului aduce noutăți evidente. De la platformă la design, motorizări, confort și sisteme de asistență micul SUV se înscrie pe traiectoria unui nou succes comercial.
Chiar dacă par vorbe mari, ele au la bază atât poziția fruntașă a modelului în clasamentele naționale de vânzări din mai multe țări europene cât și locul patru din topul segmentului SUV-uri de clasă B la nivelul întregului continent chiar în anul schimbării de generații. Deși mai puțin evident, se întâmplă extrem de rar ca un model care are deja șase ani pe piață – a doua generație, cea aflată acum pe piață, a fost lansată în 2017 – și care se îndreaptă către schimbarea de generații să se claseze atât de sus în preferințele clienților europeni.

Conform oficialilor Dacia, din 2010 – momentul lansării primei generații – Duster a fost vândut în 2,2 milioane de exemplare, iar în 2022 a fost cel mai vândut SUV din Europa către clienții persoane fizice. Zilnic, aproape 1.000 de vehicule Dacia Duster ies de pe linia de asamblare a uzinei de la Mioveni, ceea ce echivalează cu o cadență apropiată de un vehicul pe minut.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL