Skip to content
București

Aeroportul Henri Coandă cumpără flori și arbuști cu sume astronomice DOCUMENT EXCLUSIV

romanialibera.ro

Deși acțiunile imperativ necesare reparării pistelor de aterizare și decolare ale Aeroportului Internațional Henri Coandă (Otopeni) au fost demarate abia în cel de-al doisprezecelea ceas – doar după un grav incident de siguranță care a fost cât pe ce să se soldeze cu un veritabil dezastru, și numai după ce Asociația  Pro Infrastructură a avertizat, în termeni duri, că ”starea dezastruoasă a pistelor pune în pericol viața călătorilor” –, Compania Națională Aeroporturi București SA (CANB) nu stă deloc pe gânduri când vine vorba despre cheltuirea a nu mai puțin de 1.695.346 euro (fără TVA) pentru ”servicii de amenajare și întreținere a spațiilor verzi exterioare și a plantelor naturale din interior”.

PSnews.ro vă prezintă, în exclusivitate, anunțul de licitație nr. 184644 din 24 aprilie, prin intermediul căruia Compania Națională Aeroporturi București SA își manifestă intenția de a achiziționa ”servicii de ierbicidare, amenajare și întreținere de spații verzi, egalaj de arbori și tunderea gardurilor vii, servicii de însămânțare, aranjamente florare, arbori, plante, semințe de plante cu utilizare specifică, bulbi de flori, arbuști, diverse tipuri de îngrășăminte, pesticide”. Potrivit documentului, contractul se va desfășura pe o perioadă de doi ani și va viza, exclusiv, Aeroportul Internațional Henri Coandă.

Scopul și atribuțiile CNAB

Compania Națională Aeroporturi București SA a fost înființată în 2009, prin fuziunea aeroporturilor internaționale Henri Coandă (Otopeni) și Aurel Vlaicu (Băneasa), cu scopul de a coordona proiectele de dezvoltare și modernizare ale celor două aeroporturi, precum și  pentru a gestiona strategii pe termen mediu și lung în domeniul aeronautic. În decembrie 2017, CNAB a anunțat că a realizat venituri totale de 1,08 miliarde lei, în urcare cu 8,3% faţă de anul 2016, pe fondul creşterii traficului aerian de pasageri, în timp ce profitul brut a avansat cu 45%, la 389,7 milioane lei.

De la  ”Happy Or Not” la panseluțe și arbuști

Vă amintim că PSnews.ro a dezvăluit, chiar în timpul scandalului generat de starea pistelor de la Henri Coandă, că CNAB a cheltuit 40.311 lei fără TVA (echivalentul a 8.650 euro) pentru… sondarea opiniei publice cu privire la ”serviciile consumate pe aeroport”. Concret, deși pistele aeroportului puneau în pericol viața călătorilor, CNAB achiziționase 8 echipamente de tip ”Happy Or Not” – mai exact, niște dispozitive cu afișaj ale căror butoane reprezintă emoticoane care desemnează situarea afectivă a clientului.

DETALII AICI: Pistele de la Otopeni pun în pericol viețile călătorilor. CNAB se ocupă cu sondaje Happy Or Not! DOCUMENT EXCLUSIV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *