Agenția Națională de Administrare Fiscală a monitorizat în 2019, la nivel național, gradul de satisfacție a contribuabililor în legătură cu serviciile oferite de instituție contribuabililor, reieşind că 98 la sută dintre participanţii la întâlniri apreciază că primesc informaţii utile, se arată într-un comunicat al ANAF.
„Astfel, din peste 2.300 de răspunsuri primite în decursul a două luni, a reieșit că peste 98% dintre participanții la întâlnirile organizate de ANAF apreciază că primesc informații utile pentru desfășurarea activității. De asemenea, peste 60% dintre respondenți sunt interesați să participe și la întâlniri organizate printr-un serviciu de tip webinar, iar peste 47% sunt interesați să se programeze online înainte de prezentarea la sediul unităților fiscale”, menţionează sursa citată.
Întrebările formulate în chestionar au urmărit obținerea de informații necesare creșterii calității serviciilor oferite, precum și sporirea gradului de satisfacție a partenerilor ANAF.
DOCUMENT Buna guvernare a USR în administrația locală. Cum fac risipă useriștii de banii de la bugetul de stat
VIDEO LIVE Scandal în Parlament la dezbaterea bugetului: Puterea și Opoziția se acuză reciproc de furt
Rareș Bogdan răspunde atacurilor venite dinspre USRPLUS: Acuzații dizgrațioase, tendențioase și lipsite complet de fundament
Omul rețelei de ”magistrați imobiliari” se întoarce la DIICOT. Silviu Mănăstire: Pe Iohannis și apropiații săi îi așteaptă vremuri grele
Adrian Dupu, noul secretar de stat DRRM, planuri pentru R.Moldova: Trebuie să vadă în România nu doar un frate, ci și proiecte concrete
Cele mai frecvente propuneri ale contribuabililor, pe care ANAF le are în vedere pentru a le materializa, s-au referit la măsuri de simplificare în relația ANAF – contribuabili, la acordarea unui timp mai mare pentru desfășurarea întâlnirilor și distribuirea unor pliante cu informații fiscale utile.