Mediafax.ro a făcut o inventariere a aparițiilor media ale celor care au decis să intre în lupta pentru Cotroceni.
Victor Ponta conduce în continuare în topul apariţiilor media, Elena Udrea a intrat direct pe locul al doilea, numărul apariţiilor lui Klaus Iohannis a scăzut, în timp ce, după anunţul privind ieşirea din cursa pentru Cotroceni, numărul menţiunilor vizându-l pe Viorel Cataramă a crescut, precizează cei de la mediafax.ro.
Cei de la Mediafax au contabilizat aparițiile prezidențiabililor în ultima perioadă, mai precis în intervalul 18-24 august, pe baza apariţiilor şi menţiunilor în 150 de titluri de presă scrisă, în jurnalele de ştiri difuzate la 8 posturi de radio şi la 13 posturi de televiziune, precum şi pe 1.244 site-uri.
Datele obţinute relevă că toţi candidaţii monitorizaţi au crescut ca număr de apariţii, excepţie făcând Klaus Iohannis, care a scăzut.
Astfel, premierul Victor Ponta a avut 256 de apariţii în presa scrisă, 190 la posturi de radio, 680 la posturi TV şi 7.626 pe site-uri, atât din postura de şef al Executivului, cât şi din cea de lider politic, totalizând 8.752 de apariţii.
Pe locul al doilea în top a intrat, din săptămâna 18 – 24 august, Elena Udrea, candidat PMP, cu un total de 5.774 de apariţii – 144 în presa scrisă, 86 la radio, 419 la televiziune şi 5.125 pe site-uri.
Candidatul Alianţei Creştin – Liberale, Klaus Iohannis, a trecut pe locul al treilea, numărul total al apariţiilor sale scăzând cu 341 şi ajungând astfel la 4.432 – cu 86 de apariţii în presa scrisă, 13 la radio, 230 la TV şi 4.4.103 pe site-uri. Iohannis este urmat de Cristian Diaconescu – fost candidat PMP, în prezent independent – cu 2.808 menţiuni – 91 de menţiuni în presa scrisă, 54 apariţii la radio, 270 la televiziune şi cu 2.393 ştiri pe site-uri. O ceştere substanţială ca număr de apariţii – de la 861 la 2.048 – a înregistrat Călin Popescu Tăriceanu – 51 de menţiuni în presa scrisă, 36 apariţii la radio, 213 la televiziune şi cu 1.748 ştiri pe site-uri.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News