Unii elevi nu mai înțeleg pentru ce trebuie să învețe, spune directoarea Colegiului Național I. L. Caragiale

Andreia Bodea
Sursa foto: Captură video

Directoarea Colegiului Național I. L. Caragiale din București, Andreia Bodea, spune într-un interviu acordat TVR2, în emisiunea Educația la putere, că “unii elevi nu mai înțeleg pentru ce trebuie să învețe, pentru că multe exemple considerate de succes nu au prea multă carte, prea multe cunoștințe, prea multe competențe”.

Directoarea Colegiului spune că școala poate oferi modele prin profesori, însă puterea le este slăbită pentru că în majoritatea cazurilor, părinți vin la școală să își apere copiii, aducând scutiri medicale sau implicându-se prea mult în ceea ce ține de partea educațională ce revine profesorului. Andreia Bodea a dat și două exemple de situații despre care spune că reprezintă obișnuința, nu excepția: “9 din 10 părinți așa sunt, nu ne lasă să ne facem treaba”, spune directoarea Colegiului I.L Caragiale din București.

Directoarea Colegiului I.L Caragiale din București semnalează că în școala pe care o conduce a fost un caz în care un elev avea la el droguri, iar reacția părintelui ar fi fost de amenințare cu presa dacă ia măsuri

Andreia Bodea, directoarea Colegiului spune că le este tot mai greu profesorilor să ofere modele bune elevilor, cât timp există exemple de tineri care devin “de succes” fără să știe “prea multă carte”.

În plus, o mare problemă o reprezintă faptul că părintele nu le permite profesorilor “să își facă treaba”, pentru că fie intervine în actul educațional în privința notelor, fie își apără copilul chiar și atunci când i se dovedește că elevul are probleme la școală, chiar și când e vorba de consum de droguri, mai spune Andreia Bodea.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL