Skip to content
Societate

ANPC merge în control la fast-food-urile din Bucureşti: „Serviciile trebuie să fie la nivelul celor puse la dispoziţie de un restaurant”

Inquam Photos / Alexandra Pandrea

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunţă că va controla fast food-urile din Bucureşti, vicepreşedintele ANPC, Mihai Culeafă, afirmând că trebuie ca serviciile oferite de aceste unităţi să fie la nivelul celor puse la dispoziţie de un restaurant.

ANPC a precizat că echipe de control vor supraveghea modul în care covrigăriile, patiseriile, shaormeriile din Bucureşti îşi desfăşoară activitatea, astfel încât clienţii obişnuiţi ai acestora, muncitori, taximetrişti, elevi şi studenţi şi alte categorii sociale, obişnuiţi consumatori ai unităţilor respective, să beneficieze de condiţii normale de servire.

”Îmi aduc aminte de perioada în care m-am apucat de afaceri şi străbăteam ţara în lung şi în lat. Nu de puţine ori, împreună cu şoferii noştri ne opream şi mâncam pe fugă, la o covrigărie sau o patiserie. Şi noi eram clienţi obişnuiţi ai acestor chioşcuri şi îmi aduc aminte cu mare plăcere de plăcinta dobrogeană, care este preferata mea.

Acum, de când particip la acţiunile de control, împreună cu colegii mei, văd lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe această temă, de la shaormeria din sectorul 2, m-a făcut să-mi dau seama că lucrurile nu sunt mereu în regulă, în astfel de spaţii dedicate alimentaţiei publice. Şi astăzi sunt oameni mulţi care, în drum spre serviciu, cumpără repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă. Şi pentru că aceste locaţii sunt numeroase, mici, dar cu o mulţime de clienţi, trebuie să avem grijă ca serviciile oferite consumatorilor să fie la nivelul celor puse la dispoziţie de un restaurant”, a declarat Mihai Culeafă.

El a menţionat că va fi zilnic în teren să vadă cum se desfăşoară aceste activităţi.

“De aceea, îi invit pe toţi cei care constată probleme, să îmi transmită, pe contul meu de facebook sau la numărul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informaţii despre locaţia unde văd că lucrurile nu sunt în regulă şi imediat vom verifica locaţia cu pricina.

Până atunci, în fiecare zi, voi fi pe teren, împreună cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfăşoară aceste activităţi”, a mai transmis vicepreşedintele ANPC.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *