Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au prezentat măsurile luate după perturbarea zborurilor Wizz Air şi după ce au primit sesizări de la pasageri cărora le-au fost anulate zborurile sau acestea au avut întârzieri mari. ANPC a menţionat că reprezentanţii Wizz Air au transmis că sucursalele din România nu sunt operatori aerieni, nefiind înscrise la Autoritatea Aeronautică Civilă, ci aparţin de companiile mamă din Ungaria şi Malta care sunt deţinătoarele licenţelor de zbor. De asemenea, comisarii ANPC au subliniat că reclamaţiile care au fost depuse în vară au fost soluţionate.
Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor au transmis joi, printr-un comunicat de presă, că în ultimele luni, desfăşoară o amplă campanie de gestionare a comunicării, precum şi de verificare a cauzelor stării de fapt care a dus la prejudicierea unui număr important de pasageri români, ca urmare a perturbărilor zborurilor Wizz Air şi au precizat că acţiunea este realizată în limitele legislaţiei naţionale, coroborate cu prevederile celei europene.
Ei au menţionat că din cauza unor perturbări ale programului zborurilor Wizz Air – operate de mai mullte companii: Wizz Air Hungary Ltd., Wizz Air Malta Limited şi Wizz Air UK Ltd. – care au dus la anularea unora dintre zborurile programate sau la întârzierea cu mai mult de trei ore a ajungerii pasagerilor la destinaţie (situaţie începând cu care aceştia pot beneficia de compensaţii din partea operatorului aerian), ANPC a primit o serie de reclamaţii de la consumatorii afectaţi.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News