Skip to content
Politică

Anunț de la Google: se schimbă politica textelor publicitare cu tentă electorală

qz.com

Google alfabet Inc a anunţat că va lansa noi politici în Europa pentru a oferi mai multă transparenţă în ceea ce priveşte anunţurile politice, inainte de alegerile europarlamentare din primăvara viitoare, anunţă Bloomberg, citând un blog, potrivit Reuters.

Potrivit raportului, Google a spus că va cere agenţilor de publicitate să trimită o cerere şi să primească o verificare înainte de a plăti pentru anunţurile politice.Comisia Europeană a anunţat, în septembrie, că Facebook Inc., Google şi alte companii din domeniul tehnologiei au convenit asupra unui cod de conduită pentru a aborda răspândirea ştirilor false datorită preocupărilor legate de influenţarea alegerilor, potrivit TVR MOLDOVA.

Google a mai transmis că va publica un raport al UE privind transparenţa, alături de o bibliotecă de anunţuri care poate fi căutate, pentru a oferi mai multe informaţii despre cine cumpără anunţuri electorale, cât de mult şi pe cine vizează, anunţă Bloomberg.

Bazele de date publice care conţin anunţurile politice online, lansate de Facebook şi Google înainte de alegerile din SUA, oferă publicului o primă imagine despre cât de repede companiile scot reclame care încalcă regulile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *