Skip to content
Politică

Apa Nova, model de bune practici în relația cu clienții. Bucureștenii sunt mulțumiți

apanova

Una dintre problemele majore cu care locuitorii Bucureștiului se confruntă este calitatea serviciilor publice. Deși se promit multe, încă nu sunt observabile îmbunătățirile. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor primește, zi de zi, sesizări privind calitatea serviciilor.

În ultima vreme, Apa Nova (compania ce se ocupă de gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul municipiului București) a reușit să se reinventeze, abordând o tactică nouă de relaționare cu cetățenii capitalei.

Aceste îmbunătățiri în cadrul companiei ar fi survenit după schimbarea echipei manageriale, cu doi ani în urmă. De atunci, pe primul loc este grija față de nevoile cetățeanului, timpul de răspuns la sesizări diminuându-se drastic. Alte îmbunătățiri sunt schimbarea metodei de facturare, precum și scăderea prețurilor. Adoptarea unor tehnologii care protejează mediul este o altă dovadă a îmbunătățirii funcționării Apa Nova, conform EVZ.ro.

Noul manager general, Jorj Mădălin Mihailovici, a stabilit, de la bun început, că bucureșteanul este principalul partener al Apa Nova București (ANB).

Noua echipă managerială se poate lăuda că există, la ora actuală, cele mai bune raporturi preț/calitate din țară. Există 56 de puncte de control a calității apei din rețea, desemnate de către Direcția de Sănătate Publică și 181 de puncte computerizate ale ANB.

De asemenea, în octombrie 2016, ANB a demarat un proiect pilot menit să ușureze furnizarea apei potabile. Denumit „A doua țeavă”, programul constă în acoperirea a 95% din costurile de înlocuire a țevilor din imbile, deși această sarcină nu intră în atribuțiile Apa Nova. Compania este conștientă că degeaba investește în uzine dacă apar probleme pe instalațiile blocurilor.

Compania ce se ocupă cu furnizarea apei potabile în București a deschis recent un ”Centru Relații Clienți”, unde locuitorii capitalei pot depune sesizări. Managementul ANB afirmă că timpul de așteptare este redus la jumătate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *