Skip to content
Magazin

Armata Română și-a făcut cont pe rețeaua TikTok

MApN
" "

TikTok este o platformă de socializare care prinde din ce în ce mai bine la publicul de toate vârstele, iar dacă brandurile și mass-media pot să-și adapteze strategia de marketing pentru o platformă total nouă, atunci există o speranță și pentru instituțiile publice. Un exemplu ar fi Armata Română, care și-a făcut recent cont de TikTok și pe care nu postează numai clipuri tipice de publicitate (deși sunt câteva).

Astfel, Armata Română înțelege că fiecare rețea de socializare are particularitatea ei, adaptată grupei majoritare de vârstă. Nu sunt multe dintre trendurile actuale pe contul de TikTok al MApN, însă acestea au început să fie mai dese de când cu criza epidemiologică. Cele mai multe videoclipuri postate pe cont arată bucăți din viața militarilor și a elevilor de la liceele cu profil militar, cum ar fi acest antrenament. Și dacă n-ați văzut vreo postare drăguță cu un animal, vă recomand filmarea asta cu o veveriță care a petrecut timp cu Brigada 61 de Vânători de Munte, scrie mediastandard.ro. Pentru MApN, platforma oferă cadrul ideal pentru a atrage noile generații către o carieră militară – multe dintre postările de dinainte de criza epidemiologică sunt de la licee și colegii militare -, dar și să solidifice încrederea tinerilor în instituțiile de apărare ale statului.

" "
" "

" "

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *