Skip to content
Magazin

Artiști de renume șlefuiesc diamante muzicale demult uitate la gloCreativeCamp by Electric Castle

Sursa foto: BAT

Pe 20 august 2021 a început gloCreativeCamp, un eveniment artistic cu un format inedit, care le permite muzicienilor să-și dezvolte creativitatea, experiența și sursele de inspirație.

Vechi melodii românești reinterpretate într-un format inedit pe plaja Cochilia din Tuzla, în cadrul unui proiect dezvoltat de glo™ și Electric Castle.

Inițiativa face parte din campania Rebels with a Cause, prin care brandul glo™ susține comunitatea de artiști din România și responsabilitatea față de mediu și de comunitate.

 gloTM susține industriile creative și oferă tinerilor muzicieni oportunitatea de a se întâlni în sesiuni de creație și producție alături de artiști români cunoscuți. Plaja Cochilia din Tuzla devine un spațiu special, care le permite muzicienilor să-și dezvolte creativitatea și să se bucure de muzică alături de prieteni, de mentori și, mai ales, de publicul care a lipsit atât de mult. Evenimentul se derulează în perioada 20 august – 12 septembrie și este oferit de glo™, în parteneriat cu Electric Castle.

Printre liderii sesiunilor se numără artiști ca Grasu XXL, Inna sau Adrian Despot, aceștia urmând să reinterpreteze în stil propriu melodii românești din alte epoci muzicale, faimoase sau mai puțin cunoscute, menite să recreeze atmosfera trecutului într-un context nou și un format inedit și neconvențional.

Tema RETROFUTURE a devenit în ultima vreme un adevărat curent în industria muzicală, numeroși artiști internaționali sau locali lansând hit-uri bazate pe o linie muzicală din trecut. La finalul fiecărei sesiuni, artiștii vor finaliza o astfel de melodie, ce va fi lansată după ce va fi masterizată în studioul propriu.

„După un an dificil pentru comunitatea artistică, ne bucurăm să fim din nou alături de partenerii de la Electric Castle și să susținem creativitatea și bucuria artiștilor de a se regăsi și de a crea împreună. gloCreativeCamp duce mai departe campania Rebels with a Cause în sprijinirea comunităților de artiști, deoarece arta va fi întodeauna un limbaj comun pentru performanță, inovație și un viitor mai bun”, a declarat Raluca Răchițeanu, senior brand manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul BAT România.

La eveniment sunt invitați și artiști la început de drum, muzicieni, DJs și instrumentiști dornici să-și prezinte ideile și creațiile și să se bucure de experiența artistică alături de colegi celebri. Cei selectați vor avea ocazia să învețe, să-și testeze limitele, să iasă din zona lor de confort, să se dezvolte și să-și lase amprenta asupra creațiilor finale.

”Creative Camp a luat nastere din intenția de a oferi artiștilor un context în care să se redescopere și să iasă din zona de confort”, au declarat reprezentanții Electric Castle. 

Sursa foto: BAT

Proiectul face parte din campania „Rebels with a cause” dezvoltată de glo*, o inițiativă menită să susțină artiștii din România și să genereze noi perspective. Primul proiect al campaniei a fost „Eco Graffiti”, prin care BAT și-a propus să transforme 1000 de mp de ziduri din București în murale ecologice, care pot purifica aerul din jur și aduce laolaltă comunitatea în jurul experiențelor artistice.

În 2020, după aproape un an fără evenimente și concerte, 40 de artiști și oameni de creație din România – printre care Adrian Despot, Golan, Bean MC, Valeria Stoica, Maru, Miki (Șuie Paparude) și mulți alții – au răspuns invitației de a petrece o săptămână într-un loc special gândit pentru a-i inspira și a-i scoate din zona de confort. Întregul experiment a fost documentat pas cu pas pe rețelele sociale și în documentarul “When Time Stood Still”, selectat pentru o proiecție specială în cadrul TIFF 2021. În urma succesului înregistrat și a aprecierii primite atât din partea fanilor, cât și din partea reprezentanților industriei muzicale, s-a decis continuarea proiectului.

Electric Castle este unul dintre cele mai iubite festivaluri din România și deținătorul titlului de cel mai bun festival mediu din Europa. Cu un line-up eclectic bazat pe nume consacrate, artiști up & coming și instalații new media imersive care îmbină sunetul cu lumina și tehnologia pentru un rezultat spectaculos, Electric Castle are loc în fiecare an, timp de 5 zile, pe domeniul Castelului Banffy din Bonțida.

———————————————————————————————–
Despre BAT în România

 

BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România, după ce a plătit circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat. 

BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%

BAT are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare

BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*. Compania continuă să susțină clar că țigările cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit științific*. BAT se transformă într-o companie cu mai multe categorii de bunuri, axată pe consumatori și pe produse. BAT are peste 55.000 de angajați și operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43 de piețe. Portofoliul strategic al companiei este alcătuit din mărcile sale globale de țigări și o gamă tot mai mare de produse cu potențial de risc redus*.

Noile categorii de produse. Acestea includ țigări electronice, produse de încălzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 3 milioane față de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în 2020 și profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.

Note

* (18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor de produse din tutun sau nicotină

* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *