Asirom lansează un nou concept pe piaţa asigurărilor – „Abonament la un viitor mai bun”. Cele trei tipuri

PS News
Asirom, parte a grupului Vienna Insurance Group, introduce începând cu luna martie un concept inovator pe piața asigurărilor din România: „Abonament la un viitor mai bun”. Acest nou produs transformă polițele de asigurare de viață în abonamente lunare, cu prime începând de la 150 de lei, făcându-le astfel mai accesibile și ușor de gestionat pentru clienți.
„Astăzi avem abonamente la o mulțime de lucruri: telefon, internet, platforme de streaming, săli de fitness, servicii de livrare. Dar cât de des ne gândim la viitorul nostru? Abonamentul la un viitor mai bun oferă protecție financiară și, în același timp, te ajută să pui bani deoparte pentru momentele care contează cu adevărat pentru tine”, a declarat Mădălin Roșu, Președintele Directoratului Asirom Vienna Insurance Group.

Noua ofertă include trei tipuri de abonamente adaptate diferitelor nevoi și bugete:

•Abonamentul la educație pentru viitorul copilului tău – Renta Master: conceput pentru părinții care doresc să economisească pentru educația și viitorul copiilor lor.

•Abonamentul la iubire pentru sănătatea ta – Global Forte: oferă protecție financiară în caz de boală sau accident, alături de posibilitatea de a economisi pentru obiective personale.

•Abonamentul la experiențe noi pentru amintiri împreună – Activ: sprijină economisirea lunară, oferind libertatea de a transforma dorințele în realitate.

Clienții pot personaliza valoarea abonamentului în funcție de bugetul și obiectivele lor de economisire și protecție. În plus, toți noii abonați beneficiază de o reducere de 100 de lei în prima lună. Plățile pot fi setate cu recurență lunară prin aplicațiile de internet banking sau prin contul myAsirom, platforma dedicată clienților Asirom, care oferă acces la informații despre contractele de asigurare, plata ratelor și dosarele de daună.

Prin această inițiativă, Asirom își propune să încurajeze o cultură a economisirii și protecției financiare, adaptându-se la obiceiurile moderne de consum ale românilor.

 

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: