„Lucrările la lotul 4 al Autostrăzii Pitești – Sibiu avansează așa cum era de așteptat. Am trecut de 50% și suntem cu câteva procente în avans față de grafic”, transmite Porr pe LinkedIn.
– La tunel se lucrează 24/24 h, 7 zile/săptămână.
– E primul proiect cu propria stație de prefabricate în care producem 660 grinzi din cele 680 necesare, predalele (31.200 m²) și antretoazele necesare la tablierele metalice ale suprastructurii a două poduri.
– Avem 2 stații de betoane (producție >300.000 m³), laborator.
– O stație de asfalt va fi instalată/pusă în funcțiune la începutul anului viitor (120,000 t).
– Tunelul are 2 galerii mari independente, conectate prin 2 galerii mici pietonale și una rutieră, folosite în caz de urgență. Toate poartă neoficial nume feminine, respectând tradiția minieră de a alege câte o „patroană” protectoare a muncitorilor de posibilele pericole din subteran.
– Organizarea de șantier are 3 locații, birouri, dormitoare, magazii, parc auto utilaje, atelier mecanizare, bază producție prefabricate.
– Contractul în lungime de 9,86 km include un tunel cu 2 galerii independente de 1,35 km ,12 poduri/pasaje totalizând 2,65 km, 16 podețe, 3 ziduri de sprijin, 50 km șanțuri/rigole, 2 clădiri operaționale tunel (una la fiecare capăt).
La finele lunii trecute, secretarul de stat în Transporturi Irinel Ionel Scrioșteanu spunea că Porr Construct forase aproape doi kilometri din primul tunel veritabil de autostradă din România.
După ce se vor finaliza lucrările, tunelul rutier va avea denumirea oficială „Tunel Curtea de Argeș”, potrivit lui Scrioșteanu.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News