Skip to content
Politică

„Birouri digitale” E.ON în opt orașe din țară. De ce pot beneficia acum clienții

E.ON România vine în întâmpinarea românilor și le simplifică accesul la serviciile oferite. Mai exact, E.ON pune la dispoziție clienților, în perimetrul Centrelor de Relații Clienți din opt orașe mari, un sistem de informare de tip self-service, simplu de utilizat, sub numele E.ON MyOffice.

Este vorba despre: Iaşi, Sibiu, Cluj Napoca, Târgu Mtriureş, Bacău, Suceava, Timişoara şi Baia Mare.

Sistemul funcţionează asemenea unui „birou digital”, prin intermediul căruia clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat.

Prin simpla atingere a touchscreen-ului, clienţii pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi.

Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte funcţionalităţi în avantajul clienţilor precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *