Black Friday 2023 la eMAG. Vânzări record de 731 de milioane de lei către 600.000 de clienți

Sursa foto: unsplash
Sursa foto: unsplash

Peste 600.000 de clienți au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, pe 10 noiembrie, la eMAG, cu 26% mai mult decât anul trecut (50.000), informează compania prin intermediul unui comunicat transmis către Economica.net.

Cea de-a 13-a ediție a Black Friday bate toate recordurile de până acum și demonstrează forța comerțului online de a răspunde așteptărilor oamenilor cu oferte foarte bune, într-un context general care pune presiune pe bugetele familiilor. În total, clienții au comandat de Black Friday la eMAG produse cu o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 de milioane de lei mai mult față de ediția precedentă, marcând și cea mai mare creștere valorică din cei 13 ani de când evenimentul a fost adus în România de eMAG.

Black Friday a evidențiat și mai bine tendința de creștere a frecvenței de cumpărare din online și de diversificare a coșului de cumpărături cu produse pe care clienții le folosesc frecvent: vineri, pe 10 noiembrie, clienții au plasat comenzi de peste un milion de produse din categoriile băcănie, băuturi, parfumuri, îngrijire personală și cosmetice. Clienții Genius, abonamentul cu livrare gratuită și alte beneficii în patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, au pus, în medie, 6,6 articole în coșul de cumpărături.

„Rezultatele Black Friday de anul acesta ne-au depășit toate așteptările și scot în evidență puterea pe care o are comerțul online, care se va accentua și în anii următori.

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL