Bulgarii sunt aproape în egală măsură interesaţi de ştirile locale (46%), ştirile naţionale (43%) şi ştirile UE (42%), conform unui sondaj Eurobarometru publicat vineri de Parlamentul European.
Consumatorii bulgari de media urmăresc ştirile despre economie (36%) şi ştiinţă şi tehnologie (35%). Sondajul arată că oamenii din Bulgaria sunt informaţi în principal de televiziune (81%), procentul fiind cu 10% mai ridicat decât în restul UE.
Un total de 53% dintre bulgari îşi obţin informaţiile din media online (42% în restul UE) şi 55% din reţelele sociale (37% în UE).
Când folosesc reţelele sociale, utilizatorii bulgari se conectează cel mai adesea la Facebook (81% faţă de 63% în UE), YouTube (63% în Bulgaria faţă de 55% în UE), WhatsApp (19% în Bulgaria faţă de 62% % în UE).
Majoritatea cetăţenilor din Bulgaria şi alte ţări din UE (56-59%) nu îi urmăresc pe aşa-numiţii influenceri. 6% din UE şi 2% dintre respondenţii din Bulgaria spun că nu folosesc reţelele sociale.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News