Campania de re-branding ”Cora devine Carrefour” se va finaliza la sfârșitul anului viitor

Carrefour
Sursa foto: Carrefour credit: Bar Lavi

Hipermarketurile și magazinele de proximitate Cora, nou achiziționate de Carrefour, vor intra acum într-un proces treptat de rebranding, care urmează să fie finalizat la sfârșitul anului 2024.

În acest interval, cele 10 hipermarketuri achiziționate de la cora vor rămâne deschise, pe cât posibil, pe parcursul procesului, iar cele 9 magazine de proximitate vor fi închise o perioadă scurtă. În paralel, echipa Carrefour România crește cu peste 2.000 de angajați, care au asigurat activitatea Cora în România.

În paralel, echipa Carrefour România crește cu peste 2.000 de angajați, care au asigurat activitatea Cora în România. Carrefour a obținut recent aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea hipermarketurilor Cora, tranzacția fiind acum finalizată.

Hipermarketurile Cora vor începe procesul de transformare la finalul anului 2023, atunci când se va lansa și campania Cora devine Carrefour Tranzacția presupune creșterea portofoliului Carrefour la peste 430 de magazine în țară la momentul semnări

 

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: