Ciolacu: Campania ”Cumpără româneşte”, structura de rezistenţă a tuturor programelor economice pe care le vom propune

Sursa foto: Marcel Ciolacu

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, miercuri, în cadrul evenimentului de lansare a campaniei „Cumpără Româneşte” că această campanie va însemna structura de rezistenţă a tuturor programelor economice pe care le va propune şi adopta în această guvernare, el arătând că a cumpăra româneşte înseamnă a ajuta firmele româneşti şi angajaţii lor şi este cel mai autentic gest de patriotism economic.

Premierul a anunţat că începând de astăzi, ”pe site-ul CUMPĂRĂROMÂNEŞTE.RO susţin iniţiativele locale, produsele locale şi producătorii autohtoni.

 

”Ne aflăm în această hală a unei fabrici româneşti care produce elemente pentru structura de rezistenţă a şoselelor, clădirilor sau podurilor din România. Este cel mai potrivit loc pentru a lansa acest program prin care interconectăm mii de produse româneşti din satele şi oraşele ţării. Este un loc care ilustrează perfect efortul, priceperea, migala şi sacrificiile personale care se află în spatele produselor şi serviciilor fabricate astăzi în România. De aceea, în numele tuturor celor care au lucrat la acest proiect, lansăm astăzi campania CUMPĂRĂ ROMÂNEŞTE! Şi, ca să fiu în ton cu locul unde ne aflăm, cumpără româneşte va însemna structura de rezistenţă a tuturor programelor economice pe care le vom propune şi adopta în această guvernare”, a afirmat premierul în discurs.

Şeful Executivului a arptat că ”a cumpăra româneşte” este cel mai autentic gest de patriotism economic”.

 

”A cumpăra româneşte înseamnă a ajuta firmele româneşti şi angajaţii lor. Înseamnă a susţine antreprenorii locali să creeze locuri de muncă şi să producă un plus de prosperitate în comunitatea lor. Înseamnă o şansă ca România să se dezvolte prin productivism, să-şi majoreze exporturile şi să reducă masiv importurile. Este momentul să demonstrăm că suntem pe deplin conştienţi de valoarea muncii românilor. Că ştim cu certitudine cât de gustoase şi sănătoase sunt produsele care folosesc reţete vechi, transmise din bătrâni. Că suntem mândri de antreprenorii şi firmele locale care au construit branduri noi şi care luptă, de la egal la egal, cu corporaţii de miliarde de euro. Iar cel mai simplu, dar şi cel mai eficient mod de a aprecia efortul, talentul, valoarea şi originalitatea este să transformăm un îndemn, CUMPĂRĂ ROMÂNEŞTE, într-o stare de spirit la nivel naţional!”, a spus Ciolacu.

 

Premierul a mai arătat că ”această campanie nu s-a născut uşor”.

 

Citeste mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: