Într-un amplu reportaj, Gândul prezintă cât a costat lansarea lui Klaus Iohannis şi cum au alergat românii „lucrului bine făcut” după maşina neagră cu banii de miting.
Estimativ cam tot tamtamul de lansare a lui Iohannis se situează sub 50.000 de euro, asta „fără ciubucul de participat la miting, care doar în filialele din Bucureşti s-a ridicat la cel puţin 20.000 de euro”, scriu jurnaliştii de la Gândul.
Potrivit acestora, pentru amenajare scenei, sonorizare şi iluminare, au costat un pic peste 20.000 de euro. Banii vin din vistieria PNL (firma Stage Expert, bună colaboratoare a PDL, a încheiat un contract cu PNL de aproape 150.000 de euro, pentru organizarea tehnică a 7 evenimente electorale, inclusiv cel de sâmbătă, de la Bucureşti), iar onorariu pentru cântăreţul-animator Aurelian Temişan s-a ridicat undeva între 500 şi 1.000 de euro şi asta cu „permisie” de la Marian Vanghelie, deoarece artistul este un obişnuit al spectacolelor şi lansărilor organizate de edilul sectorului 5.
Un manager de spital sare la gâtul lui Raed Arafat: Ne-a vândut castraveţi, uitând că şi noi cultivăm
Rareș Bogdan, despre incidentul „ochelarii” din Camera Deputaților: Gesturile mici trădează caracterele în momentele cheie
Rafila: Cred că scenariul cel mai optimist este spre sfârşitul lunii septembrie. Atunci am putea să revenim la normal
Primarul Dominic Fritz, agent al serviciilor secrete germane? Dovezile care îl dau de gol pe edilul Timişoarei
Imagini spectaculoase din Ținutul Buzăului. Ciolacu: Obligația noastră este să protejăm acest loc
Steagurile tricolor s-au luat din fondul de partid, fiecare primărie şi organizaţie locală are kilogramele ei de steaguri pe care le scoate la toate evenimentele. După eveniment oamenii au făcut coadă pe Lascăr Catargiu, la Orange, ca să primească „30 de lei de căciulă, dar numai dacă eşti trecut pe lista de la partid, făcută dis de dimineaţă în Modrogan, la sediul ACL”.
După calcului celor de la Gândul, filialelor din Bucureşti li s-a cerut să scoată la miting 12.000 de oameni, cu o rată rată de succes de 25%, adică 3.000 de bucureşteni, ciubucul de 30 de lei tot urcă la 20.000 de euro, informează evz.ro.
Cred ca lansarea lui Iohannis a costat
mai putin decat cea a lui Ponta. Democratia costa.
Si a lui Ponta. CAT????????
Am fost si eu in Piata Victoriei, dar pe mine nu m-a plătit nimeni. Mai mult, oamenii din jurul meu, deci multimea, emana un sentiment de speranta, de încredere in cel ce isi doreste sa ne conduca destinele in viitorul apropiat! Oare voi nu v-ati saturat de jaful facut in interesul poporului? Eu unul da, si voi da girul meu lui Johannis! E mai roman decât multi dintre noi!