Gigantul tehnologic cu sediul în California a publicat luni „Anul în căutare”, o trecere în revistă a celor mai importante interogări globale din 2023, de la momente de neuitat din cultura pop („Barbenheimer” ), la decesul unor figuri îndrăgite şi ştiri tragice cu repercusiuni la nivel mondial, potrivit AP.
Războiul actual dintre Israel şi Hamas a fost în topul tendinţelor în materie de ştiri în 2023, conform datelor globale ale Google, urmat de interogările legate de submersibilul cu destinaţia Titanic care a făcut implozie în luna iunie, precum şi de cutremurele devastatoare din februarie din Turcia şi Siria.
Damar Hamlin a fost cea mai importantă persoană în topul Google în materie de căutare în acest an. Jucător al echipei Buffalo Bills din NFL, Hamlin a fost la un pas de a face un stop cardiac pe teren în timpul unui meci din ianuarie, dar de atunci a avut o revenire spectaculoasă.
A urmat actorul Jeremy Renner, care a supravieţuit unui grav accident cu un plug de zăpadă la începutul anului 2023. Între timp, regretatul Matthew Perry şi Tina Turner au condus tendinţele de căutare în rândul persoanelor notabile care au decedat.
În lumea divertismentului, „Barbie” a dominat anul acesta tendinţele în materie de filme în căutările Google – urmat de „Oppenheimer” şi de thrillerul indian „Jawan”. În domeniul televiziunii, „The Last of Us”, „Wednesday” şi „Ginny and Georgia” au fost primele trei seriale în trend în 2023.
Melodia „Idol” a lui Yoasobi a fost cel mai bun cântec în trending pe Google la căutări. Au urmat „Try That In A Small Town” a lui Jason Aldean – care a urcat în topuri după controversele din această vară – şi „Bzrp Music Sessions, Vol. 53” a lui Shakira şi Bizarrap.
Şi acesta este doar vârful icebergului pentru tendinţele de căutare globală ale Google pentru 2023. Bibimbap a fost cea mai importantă reţetă în tendinţe. Inter Miami CF, noua casă a superstarului argentinian de fotbal Lionel Messi, a condus tendinţele Google pentru echipe sportive. Iar în Statele Unite în mod specific, mulţi consumatori şi-au petrecut anul 2023 întrebând de ce ouăle, biletele la Taylor Swift şi sticlele de sriracha erau atât de scumpe – în timp ce „rizz” (numit recent cuvântul anului de către Oxford ) a fost un lider în ceea ce priveşte tendinţele de căutare a definiţiilor de argou.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News