Pasionații de infrastructură au postat imagini cu stațiile de cale ferată de pe inelul feroviar al Capitalei pe forumul PeUndeMerg.ro al Asociației Pro Infrastructură (API).
„Am fost astăzi să văd îndeaproape stațiile Vîrteju și București Vest. Stația Vîrteju are (încă) 10 linii, dar mare parte dintre ele năpădite de vegetație, necirculabile. Nici nu se mai justifică, la „traficul” actual
Și Bucuresti Vest. Ambele clădiri sunt îngrijite, mi-au făcut o bună impresie. Contează bineînțeles asteptările scăzute cu care am pornit la drum.
Am fost foarte plăcut surprins când IDM-ul din București Vest mi-a spus că au călători care folosesc această stație. Spunea că sunt navetiști care lucrează la Divertiland și la celelalte firme din zonă. Mie mi se pare enormă distanța și traseul plin de pericole pentru pietoni. Practic nu exista nicio infrastructura pietonală, totul e fie șosea, fie no-man’s-land: acea parte romanescă nedefinită, plină de gropi, pământ, pietriș și gunoaie dintre șosea și gardurile firmelor.
Dacă chiar și în aceste condiții se găsesc oameni care să folosească trenurile de pe centură, sunt convins că numărul lor ar crește cu câteva investiții minime în trotuare și treceri de pietoni.
Am continuat periplul meu prin periferiile Bucureștiului, vizitând și celelalte gări de pe centură. Iată acum gara Otopeni, aflată la doi pași de mărețul complex Greenfield. Sunt atât de impresurați de pădure și alte obstacole insurmontabile, prinși în traficul auto infernal, încât aș zice că ar fi foarte profitabilă o rută feroviară. Cu toate astea, gara Otopeni e vai de capul ei, din patru linii active și cândva electrificate, acum doar una mai e circulată.
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News