Compania de stat care administrează reţeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunţat, marţi, că a primit trei oferte pentru prima fază a proiectului ce vizează modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă, proiect estimat la 420,1 milioane lei (88,3 milioane euro), fără TVA.
CFR SA a anunţat că luni, 25 martie 2019, a fost termenul limită de depunere a ofertelor pentru acest proiect.
La licitaţia deschisă au depus oferte asocierea SC Arcada Company – SC ISPCF – DB Engineering & Consulting, Porr Construct şi Mapa Inşaat VE Ticaret.
Povestea useristă din spatele “dosarului Costel Alexe”
Boc, întâlnire de taină cu Orban. Compromisul făcut de liderul PNL pentru grupul nemulțumiților de la Cluj
Secretele lui Voiculescu: Relațiile privilegiate ale actualului ministru al Sănătății la vârful Poliției Române
Peste 90% dintre cadrele medicale de la Matei Balș s-au vaccinat. Adrian Marinescu: Medicii văd că pot exista forme severe, că oamenii tineri pot face complicații
Moștenirea politică a lui Donald Trump. Ce lasă în urmă al 45-lea președinte al Statelor Unite
”Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectareşi 12 luni pentru execuţie), este de 420,113 milioane lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020”, se arată în comunicatul citat de news.ro.
Obiectul contractului are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podete, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.