Skip to content
Politică

Cinci partide s-au unit să o dea jos pe Clotilde Armand: Protocol pentru referendumul de demitere a primarului

Inquam Photos / Raul Stef

PSD, PRO România, PPUSL, ALDE şi PER au semnat un protocol de colaborare pentru declanşarea referendumului de demitere a primarului Sectorului 1, Clotilde Armand.

Partidele politice au anunţat că vor colabora pentru declanşarea referendumului de demitere a lui Clotilde Armand, în baza unor motive bine stabilite, enumerate în documentul protocolului de colaborare.

Mai mult, forţele politice au anunţat, în cadrul aceluiaşi protocol de colaborare că „prezentul protocol nu constituie o alianţă electorală pentru alegerile locale parţiale desfăşurate ca urmare a succesului referendumului, însă poate constitui o bază de negociere în acest sens”.

Scopul protocolului de colaborare dintre PSD, PRO România, PPUSL, ALDE şi PER, aşa cum este notat în documentul protocolului de colaborare este reprezentat de:

Îndeplinirea condiţiilor legale de organizare și desfășurare a referendumului de demitere a Primarului Sector 1, Clotilde Marie Brigitte Armand.

(2) Participarea cât mai numeroasă a locuitorilor Sectorului 1 la referendum, pentru a asigura cvorumul legal.

(3) Monitorizarea procesului de organizare și desfășurare a referendumului și semnalarea opiniei publice și organelor competente a oricăror nereguli atât cu privire la procesul de votare, cât și la cel de numărare a voturilor, astfel încât rezultatul final să reprezinte voința alegătorilor exprimată prin vot.

Printre motivele pentru declanşarea referendumului de demitere a primarului Sectorului 1 se numără:

– modul în care a fost acaparată în septembrie 2020 administrația publică locală – Primăria Sectorului 1 București, care arată clar că la alegerile locale pentru alegerea primarului sectorului 1, candidatul URSPLUS a coordonat o acțiune de influențare a rezultatului alegerilor în defavoarea candidatului PSD,

– acțiunile ulterioare ale candidatului USRPLUS la primăria Sectorului 1, inițiate alături de alți membri ai USRPLUS, care au intrat ilegal în sala Biroului Electoral de Sector 1 în care se aflau sacii cu voturi, sală care, în mod normal, trebuia să fie sigilată, cu intenția de a deschide sacii cu buletinele de vot, în scopul falsificării proceselor verbale, acțiuni surprinse de camerele de supraveghere în noaptea de 29 septembrie 2020,

– elemente ale anchetei procurorilor în desfășurare care au apărut în spațiul public și au fost preluate ca știri pe toate canalele media și care întăresc faptul că sunt indicii certe că au fost fraudate alegerile din 27 septembrie 2020 în Sectorul 1, București,

– incapacitatea administrativă a primarului validat al Sectorului 1 de a-și exercita atribuțiile funcției,

– totala lipsă de preocupare și disprețul de care dă dovadă în rezolvarea problemelor colectivității Primarul Sectorului 1, concretizate prin lipsa de finanţare a spitalelor, dezinteresul pentru școli, mizeria, gropile din carosabil, șobolani, țânțari, căpușe, parcurile abandonate, problemele cu furnizarea apei calde ș.a.,

– încălcarea flagrantă a dispoziţiilor legale impuse de normele sanitare şi de mediu,

– spațiul urban lăsat în degradare,

– neglijarea intenționată a sănătății publice în plină pandemie prin care pune în pericol sănătatea cetățenilor, aceștia fiind expuși la focare de infecție în spațiul public,

– lipsa proiectelor concrete care să îmbunătățească viața cetățenilor,

– tăierea fondurilor pentru funcționarea, întreținerea și paza spitalului de copii Grigore Alexandrescu,

– tăierea finanțării pentru bursele elevilor, desființarea toaletelor publice și refuzarea construirii unui centru pentru copiii cu sindromul Down, ș.a.,

– sfidarea oricărei limite a bunului simț, prin plecare în concediu de odihnă în plină stare de alertă instituită chiar la solicitarea sa, simulând buna administrare a sectorului pe rețelele de socializare,

– solicitarea nejustificată a primarului de a prelungi starea de alertă în Sectorul 1 al mun. București, fără a fi preocupat de rezolvarea concretă a problemelor care persistă din cauza neglijenței acestuia și pentru a-și ascunde incapacitatea conducerii administrației publice locale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *