VIDEO Ciolacu: Îmi aduc aminte ce a însemnat pentru mine un Pepsi. Era singura băutură occidentală produsă în România

Premierul Marcel Ciolacu a declarat, miercuri, la deschiderea depozitului automatizat PepsiCo, eveniment care marchează finalizarea unui proiect de investiţii în valoare de peste 100 milioane de dolari, că prin tot ceea ce a făcut în aceşti 30 de ani de prezenţă pe piaţa locală, Pepsi ne-a demonstrat că, deşi este o companie americană, şi-a păstrat permanent o secvenţă de ADN românesc. El a arătat că îşi aduce aminte ce a însemnat pentru el un Pepsi, şi anume era singura băutură occidentală produsă în România, se vindea la 250 de mililitri, în sticlă de sticlă şi de obicei o bea doar când eram în vacanţă pe litoral.

”Niciunul dintre noi nu avem în ficare zi această şansă, de a vedea, în prezent, o fabrică a viitorului. Pentru această investiţie extraordinară, vă felicit din toată inima! Cu toţii ne raportăm şi ne aducem aminte de copilărie şi îmi aduc aminte ce a însemnat pentru mine un Pepsi. Era singura băutură occidentală produsă în România. Se vindea la 250 de mililitri, în sticlă de sticlă şi de obicei o beam doar când eram în vacanţă pe litoral. Astăzi, împreună cu echipa de la comunicare, am făcut şi un exerciţiu, să vedem dacă ne amintim şi costul. Eu mi-am amintit, era 2,5 lei sticla de Pepsi”, a spus premierul. Marcel Ciolacu a arătat că această băutură reprezenta un simbol al unei vieţi la care tânjeam cu toţi.

”Azi, Pepsi a devenit unul dintre brandurile cu care trăim, parcă, de o viaţă. Cei 30 de ani de prezenţă în România definesc, practic, o generaţie. Este generaţia care a crescut în democraţie, care s-a dezvoltat şi împlinit în libertate. Este generaţia care a construit o Românie ce se modernizează astăzi, în cel mai susţinut ritm din întreaga sa istorie. Iar, prin tot ce a făcut în aceşti 30 de ani de prezenţă pe piaţa locală, Pepsi ne-a demonstrat că, deşi este o companie americană, şi-a păstrat permanent o secvenţă de ADN românesc. Pentru mine, ca premier, Pepsi este modelul investitorului de calibru în economia românească. Sunteţi o companie care face, iată, o investiţie de peste 100 de milioane de euro şi aţi adus echipamente de ultimă generaţie. O companie care îşi dovedeşte grija faţă de mediu. Folosiţi tehnologii sustenabile, panouri solare, vehicule hibride sau electrice şi aveţi o viziune care propune ca ambalajele să nu ajungă vreodată deşeuri”, a completat şeful Executivului.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: