Primăria Capitalei a primit patru oferte la contractul de 850 milioane lei pentru modernizarea ultimilor 22 de kilometri de șină veche de tramvai. Primul lot, cu o lungime totală de 18 km. include bulevardul Basarabia, Calea Călărașilor, Corneliu Coposu, Pallady și 1 Decembrie.
Pe bulevardul Basarabia, în sectorul 2 este una dintre cele mai degradate șine de tramvai din București. La cumpărarea tramvaielor de la Astra Arad, una dintre condițiile pentru finanțarea europeană a fost modernizarea ultimilor 50 de kilometri cu șină veche, iar la sfârșitul anului trecut PMB a reușit să semneze contractele de proiectare și execuție pentru 22 km. după cum Economedia a explicat aici.
La prima licitație PMB nu a primit oferte, constructorii solicitând o durată de execuție mai mare (acum PMB a alocat 33 de luni pentru proiectare și execuție). Potrivit datelor din contract, finanțarea este asigurată cu fonduri de la Buget. Primarul General Nicușor Dan va supune și miercuri, 6 martie Proiectul de Buget după ce consilierii generali au respins proiectul pe 1 martie.
Citește mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News