Creșteri mari pentru Dacia, în Franța, în prima lună din an. Spring rămâne în topul vânzărilor

Dacia Duster
Sursa foto: dacia.ro

Vânzările Dacia pe piața din Franța, cea mai mare piață a mărcii la nivel global, au continuat să crească în luna ianuarie, marcând prelungirea momentului bun de la finalul anului trecut. Dacia a ajuns la o cotă de piață foarte mare, de aproape 12 procente, conform datelor analizate de Profit.ro.

Dacia a vândut pe piața din Franța, în prima lună a anului, 13.930 de autoturisme, cel mai mare volum din ultimul an, pe fondul unei creșteri a pieței cu aproape 10 procente. Avansul dublu față de cel înregistrat de întreaga industrie auto pe această piață i-a adus constructorului român, parte a Renault Group, o majorare de 20,7% și o cotă de 11,4%, la doar 0,7 puncte procentuale de cota pe care o deține Renault în acest moment, cu un volum vândut de 14.844 autoturisme și o scădere neașteptată de 13,2%.

Cea mai bună veste pentru Dacia vinde la modelul Sandero, care a reușit să urce pentru prima dată pe locul al doilea în clasamentul celor mai vândute modele pe această piață, depășind Renault Clio. Cu un total de 6.924 de unități înmatriculate, Sandero a fost depășit doar de Peugeot 208, cu 8.372 de unități, care rămâne astfel cel mai popular automobil din Franța.

Jogger și Duster au reușit să se mențină în Top 10, pe ultimele două locuri, cu 2.570 și, respectiv, 2.570 exemplare vândute. Interesant este faptul că Dacia Spring reușește să revină în fruntea pieței de electrice în Franța, pe locul al doilea, după Peugeot e-208, deși a fost scos pe ușa din spate de guvernul francez de la programul de subvenționare.

Prețurile la care este vândut Spring în acest moment, de la 18.400 de euro, au reușit, se pare, să combată, cel puțin pentru moment, concurența neloială a altor modele din piață, care primesc un discount de 4000 de euro.

Francezii au cumpărat în prima lună din an 14.652 de autoturisme electrice, cu o creștere destul de ponderată, 13,1%, în pofida noului program de subvenționare, care favorizează mașinile produse în Europa, în detrimentul celor produse în China.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și:

Media PNL