Șeful unei organizații legionare cu sediul în București și doi lideri interlopi din Capitală sunt oamenii care au contribuit la influențarea alegătorilor lui Călin Georgescu, printr-o campanie electorală agresivă și ilegală pe TIk Tok, arată documentele CSAT, desecretizate joi de Administrația Prezidențială.
Firma fantomă care i-a păcălit pe microinfluenceri
Din raportul pe care Ministerul de Interne l-a transmis Consiliului Superior de Apărare a Țării (CSAT), rezultă că notorietatea lui Călin Georgescu pe Tik Tok a fost amplificată în perioada 13-26 noiembrie anul acesta, prin mai multe metode. De exemplu, o firmă fantomă, din Africa de Sud, a plătit peste 100 de microinfluenceri, apoi a dispărut.
„0 etapă esențială a campaniei a vizat asocierea profilului ideal de președinte menționat cu candidatul Calin GEORGESCU, printr-un număr ridicat de comentarii în care se specifica numele acestuia, efectuate pentru fiecare postare video de promovare. lnfluencerii au fost cooptați și plătiți prin intermediul platformei Fame Up (nume anonimizat în documentul MAI, făcut public de SRI – n.r.) dedicate micro-influencerilor. La nivelul marketplace-ului online (platforma de intermediere servicii) a fost publicată cererea de servicii de publicitate, alături de un set de instrucțiuni clare referitoare la campania de promovare, conținând caracterizări ale profilului și hashtag-urilor corelate cu modelul ideal de președinte.(…)”
Citeste mai mult AICI
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News