Președintele PNL, Nicolae Ciucă, a declarat miercuri seara, la emisiunea „Jurnalul de seară”, de la Digi 24, că a acceptat să scoată expresia „Un ostaș în slujba țării” de pe controversatele panouri publicitare deoarece „se înțelegea de la sine că sunt militar”. Totodată, liderul PNL a precizat că cele 2 milioane de euro pentru promovarea cărții „Un ostaș în slujba țării” reprezintă, de fapt, suma pe care liberalii o vor cheltui pentru toate panourile de promovare electorală în anul 2024.
„A făcut parte din politica de comunicare, din politica de abordare a propagandei PNL”, a spus Ciucă la Digi 24, referitor la schimbarea expresiei „Un ostaș în slujba țării” de pe panourile publicitare.
Ciucă a adăugat că a fost de acord cu „dispariția ostașului” de pe panouri „pentru că se înțelegea de la sine că sunt un militar”.
„Un militar am fost o viață întreagă”, a declarat Nicolae Ciucă, președintele PNL, fost șef al Statului Major al armatei române.
Conform liderului PNL, cartea „Un ostaș în slujba țării” a costat doar 20.000 de euro, în vreme ce 2 milioane de euro s-au cheltuit pentru toate acțiunile de promovare ale PNL din acest an electoral.
„PNL, încă din februarie, a contractat acest panotaj, să îl avem la dispoziție pe tot parcursul anului, pentru a acoperi toată perioada electorală. Am avut panouri cu congresul PPE, cu 149 de ani de la înființarea PNL, cu aleșii locali… Apoi, a apărut panoul cu promovarea liderului PNL. Am luat decizia de comasare, s-a produs un ecart mai mare între alegerile locale și cele parlamentare și prezidențiale. Nu a existat o altă formă de acoperire, nu a fost promovată o carte, a fost promovat liderul PNL”, a spus Ciucă. „Pe panouri a apărut cu Nicolae Ciucă – președintele care unește, sau președintele în slujba țării, sau în slujba oamenilor”, a mai precizat liderul liberal.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News