De la cutii cu caviar la berea festivă, companiile încearcă să atragă fanii regali cu o serie de produse care marchează încoronarea noului monarh al Marii Britanii, transmite Reuters.
Căni, farfurii, prosoape pentru ceai, magneţi, perne şi ursuleţi de pluş sunt produse de bază pentru ocaziile regale, iar acestea umplu deja ferestrele magazinelor, pentru a marca încoronarea Regelui Charles al III-lea, pe 6 mai.
Dar unii comercianţi cu amănuntul speră că şi mai multe produse de nişă vor atrage atenţia consumatorilor.
În Windsor, aflat la periferia Londrei, unde se află reşedinţa regală Castelul Windsor, Windsor & Eton Brewery a creat o nouă bere, Return of the King, preparată la faţa locului din ingrediente organice.
„Numele în sine a venit din conştientizarea faptului că în ultima mie de ani… probabil am avut regi aproximativ 850 de ani. Dar… în cea mai mare parte a vieţii oamenilor din această ţară, am avut o regină”, a declarat directorul de marketing Bob Morrison pentru Reuters, într-o vizită la fabrica de bere.
„Aşa că am vrut să marcăm faptul că revenirea unui rege este un eveniment”.
Marca de jucării Matchbox vinde modele la comandă, la scară 1:64, ale caleştii de aur, un element fix în încoronările regale, în timp ce jocul de cărţi Top Trumps are o nouă versiune „Kings & Queens”.
Alţii vând versiuni pentru încoronare ale jocurilor dă pachetul, bingo şi şarade.
Producătorul de biscuiţi McVitie’s are o cutie în ediţie limitată care aduce un omagiu dragostei pentru natură a lui Charles şi a soţiei sale Camilla, precum şi hobby-ului monarhului pentru pictura în acuarelă, în timp ce numeroase mărci şi supermarketuri comercializează ceaiuri sau vinuri spumante.
Caviar House & Prunier are o cutie în ediţie limitată împodobită cu Union Jack şi cuvintele „His Majesty’s Caviar”, în timp ce Premier Foods are ambalaje de sărbătoare pentru produse, inclusiv granule Bisto şi cremă Ambrosia.
Supermarketurile au pagini online dedicate pentru produse şi decoraţiuni pentru petrecerile de încoronare şi există cerere.
John Lewis Partnership, proprietarul lanţului de magazine şi supermarketuri Waitrose, a declarat săptămâna trecută că a avut loc o creştere de peste 262% a căutărilor de produse pentru încoronare pe site-ul său, faţă de săptămâna precedentă, informează news.ro.
Retailerul pe bază de catalog Argos spune că o anumită piesă se descurcă bine printre cumpărători – un decupaj din carton cu imaginea lui Charles.
„Selecţia noastră de decupaje din carton a familiei regale a fost întotdeauna favorita clienţilor noştri, regele Charles dovedindu-se a fi un vânzător de top. Nici (personajul „Frozen”) regina Elsa nu poate concura în perioada premergătoare sărbătorilor”, a spus un purtător de cuvânt al Argos.
Autor
-
Adrian Pavel, redactor PS News. Cu o experienţă de peste 10 ani în presă, Adrian Pavel se descrie ca fiind un împătimit al noutăţilor, practic dependent de ştiri. Încearcă de fiecare dată să fie la curent cu tot ceea ce se întâmplă în ţară şi în străinătate şi să ofere cele mai calde informaţii cititorilor. Este adeptul zicalei „Nimeni nu e sărac cu duhul, e doar mai puţin informat”.
View all posts
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News