Cum merg lucrările pe Magistrala 6 de metrou spre Otopeni, secțiunea 1 Mai – Tokyo

muncitori construcţii
Sursa foto: Unsplash

Lucrările pe Magistrala 6 de metrou spre Otopeni, care va avea 12 stații și 14 kilometri în total, au început pe 15 decembrie 2023. Iar pe secțiunea 1 Mai – Tokyo unele lucruri au început deja să prindă contur.

Potrivit unor imagini filmate cu drona de Metrorex, lucrările pe Magistrala 6 de metrou, secțiunea 1 Mai – Tokyo, se desfășoară în grafic, fără a afecta în niciun fel traficul rutier. S-a început cu construirea stațiilor.

Primele garnituri ar urma să circule pe acest traseu la finalul anului 2027, confor termenelor contractuale.

Cum merg lucrările pe Magistrala 6 de metrou spre Otopeni, secțiunea 1 Mai – Tokyo

„Lucrările pentru Secțiunea de Sud, Lotul 1.1., 1 Mai – Tokyo a noii Magistrale 6 de metrou continuă conform planificărilor.

La Organizarea de șantier principală, din apropierea Aeroportului Băneasa, se lucrează la canalizare, instalație electrică și excavații pentru fundație, s-au montat containere;

La viitoarea stație Tokyo, s-a lucrat la sistemul de iluminat și s-a executat excavarea pentru perete mulat și armarea grinzii de ghidaj;

La viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au realizat lucrări la piloții forați și săpături pentru pereții mulați, s-au asamblat 8 carcase de pereți mulați și s-au turnat 592 de metri cubi de beton în pereții mulați;

La viitoarea stație Gara Băneasa au fost executate săpături, umpluturi și cofrări și au fost turnați 51 metri cubi de beton în grinda de ghidaj. 900 de metri cubi de pământ au fost evacuați.

La viitoarea stație Piața Montreal s-au efectuat antemăsurători pentru grinda de ghidaj și a fost transportat în șantier excavatorul pentru viitoarele excavații;

La viitoarea interstație Expoziției – Piața Montreal au fost montate 26 de bucăți de gard pentru împrejmuire;

La viitoarea stație Pajura, pentru grinda de ghidaj s-au betonat peste 80 de metri liniari, au fost excavați peste 73 de metri liniari și s-au armat 24 de metri liniari.

Prin jurnalul de șantier ne dorim să vă oferim constant informații actualizate despre progresul lucrărilor noii Magistrale M6.

Traficul nu este restricționat pe niciuna dintre porțiunile de lucru”, a anunțat Metrorex, pe pagina sa de Facebook.
Magistrala 6 a metroului bucureștean va avea 14,2 kilometri de tunele şi 12 staţii. Secţiunea sud începe de la staţia 1 Mai, deja existentă, până la jumătatea magistralei, staţia Tokyo. Secţiunea Nord va ajunge apoi până la aeroportul Otopeni.”
Vezi articolul AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: