Cum putem evita întârzierea livrărilor produselor comandate online în această perioadă

Sursa foto: Pexels

În această perioadă a anului, când comenzile online au explodat, curierii ne spun cum să procedăm pentru a evita întârzierea livrărilor.

Numărul uriaș de comenzi se traduce în sute de mii de colete care au umplut cutiile, numite lockere, amplasate peste tot, conform Știrilor ProTV.

Tot mai multi clienți aleg livrarea în cutiile numite lockere. Cu toate că rețeaua se extinde permanent, atât în marile orașe, cât și în sate sau comune, capacitatea maximă a acestor cutii ajunge să fie atinsă aproape zilnic.

„Mai ales în aceste săptămâni, mulți oameni fac comenzi online pentru sărbătorile de iarnă, cadouri. În ultima săptămână am văzut o creștere de 40% a volumelor livrate versus aceeași perioadă a anului trecut. Am livrat peste două mililioane de colete în ultima săptămână, 1,2 milioane în easybox. În orașele mari vorbim de o distanță de mers pe jos 3-5 minute între easybox-urile din rețea, iar în loc mici timpul mediu e de 7 minute„, spune un reprezentant Sameday.

Pentru a vă asigura că primiți coletul la timp, ar trebui să țineți cont și de alternativele de livrare.

„Ce ar trebui să facă clienții ca să nu sufere de pe urma întârzierilor: ar fi să se pregătească din timp, să știe când trebuie să primească produsele și să le comande din timp și să se gândească și la alternativele de livrare, există lockere, există magazine de proximitate, există sediile companiilor de curierat de unde pot ridica coletele, au și un termen mai extins„, spune un reprezentant Fan Courier.

Citește mai mult AICI

Autor

Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News

Citește și: