Dacia, deținută de grupul Renault, ar putea avea un nou logo în 2021, potrivit Automobile-Propre.
În 2021, marca atacă piața electrică cu Spring, o mașină electrică mică, ieftină.
Această noutate nu se va întâmpla singură, deoarece este prezentat și un nou logo Dacia. Mai modern și mai simplu, „DC” este inspirat de DMC, firma celebrului Delorean. De asemenea, ne așteptăm la știri despre viitoarele SUV-uri hibride sau chiar plug-in-uri.
DOCUMENT Buna guvernare a USR în administrația locală. Cum fac risipă useriștii de banii de la bugetul de stat
Legea bugetului de stat pe 2021, aprobată de plenul reunit în forma iniţiată de Guvern
Clasarea Dosarului 10 august l-a înfuriat pe Rareș Bogdan: E o rușine infinită pentru sistemul judiciar din România!
PMP se pregătește pentru Congres: Favoritul nr. 1 la funcția de președinte vrea curățenie în partid – nicio colaborare cu PSD
VIDEO. Florin Cîţu, după adoptarea Legii bugetului: Este un buget bun, echilibrat, care forţează reforma
Vânzările de autoturisme şi utilitare marca Dacia au scăzut cu 29,2% în 2020
“Groupe Renault îşi propune să îşi transforme performanţa. Acum ne concentrăm mai degrabă pe profitabilitate decât pe volume de vânzări, cu o marjă unitară netă mai mare pe vehicul pe fiecare dintre pieţele noastre. Primele rezultate sunt deja vizibile în a doua jumătate a anului 2020, în special în Europa, unde marca Renault face progrese în cele mai profitabile canale de vânzare şi îşi consolidează leadership-ul pe segmentul electric”, a declarat directorul general al grupului Renault, Luca de Meo.
În Europa, vânzările grupului Renault au scăzut cu 25,8% până la 1,443 milioane unităţi. Marca Dacia a înregistrat o scădere cu 31,7% a vânzărilor, până la 385.674 de vehicule vândute. Sandero rămâne pentru al patrulea an consecutiv cel mai bine vândut vehicul pe piaţa de retail. Două dintre modelele istorice ale mărcii, Noul Sandero şi Noul Sandero Stepway, sunt disponibile de la sfârşitul anului 2020. Noile motoare Dacia pe benzină şi GPL, care sunt oferite pe majoritatea gamei sale sub denumirea ECO-G, reprezintă mai mult de 25% din vânzările de vehicule din Europa.