Dacia a reușit un rezultat foarte bun în luna aprilie, pe piața din Austria. SUV-ul Duster, lansat anul trecut pe toate piețele europene, a fost cel mai vândut din segment, reușind să-și mențină poziția de lider pe segmentul de clienți privați. Procentul clienților care au optat pentru tracțiunea 4×4 a fost foarte mare.
Dacia Duster a ajuns în primele patru luni ale acestui an la 1.657 unități înmatriculate pe piața din Austria, un volum care îl poziționează pe primul loc în segmentul SUV-urilor de pe această piață, potrivit datelor analizate de Profit.ro. Duster a înregistrat un avans foarte mare, de 41%, odată cu lansarea pe piață a noii generații.
Duster este în acest an al patrulea cel mai vândut automobil din Austria, liderul pieței fiind Skoda Octavia. În același timp, modelul Sandero a înregistrat o creștere a vânzărilor în primele luni ale anului, urcând pe locul 5, cu un volum de 1.604 unități vândute.
4 iunie Eveniment Profit.ro – Piața imobiliară între șocuri și oportunități – Ediția a V-a
În total, Dacia a vândut în acest an pe piața din Austria – o piață destul de mică dar polarizată din cauza prețurilor mari ale automobilelor noi – un volum de 4.156 de autovehicule, care clasează marac românească pe locul 5, după Skoda, BMW, Audi și SEAT.
Autor
Urmărește știrile PSNews.ro și pe Google News